2016年7月10日 星期日

付出

大道理我唔識
但我只知道兩個人相處要維繫感情
必須係雙方都要「付出」

有人會想要一個對方為自己付出更多的人
簡稱「要一個錫自己多啲既人」

老實講,其實唔難
不過問題係既然你識諗「要一個錫自己多啲既人」
對方亦都有機會有相諗法

既然係咁,我覺得
「除非你已經做好左自己應該要付出的部分,先有資格去埋怨對方唔錫你」
否則
「你自己都未做好自己付出既部分,憑咩怪對方」

付出係雙方的,亦唔應該有限制
打個比喻
雙方合計10分「付出」分
有人會限制住自己「我係付出3分架姐,多啲我都唔付架啦,對方最好付埋果7分」

呢類人,唔配有人愛

當然,呢個世界係咁唔公平
大把呢啲自私人,搵到一個錫到自己燶既男/女朋友

不過既然唔係你身上出現啲咁既唔公平

















繼續做好自己付出既果一部分,其他野已經唔係自己控制範圍,亦唔好埋怨

沒有留言:

張貼留言