2016年12月14日 星期三

璃光星河

提早食完聖誕大餐之後去左
沙田新城市廣場7樓既璃光星河
又真係幾靚
好多人係度觀賞同影相
佈置都好靚
大家有時間可以去睇下

沒有留言:

張貼留言