正所謂「大難不死~必有後福」
我就話「失而復得~必有幸福」
我終於結束左4年半既單身之旅....踏入第5年......................(啋~~~TOUCH WOOD講過)
我都未講完....我係話「踏入第5年之前...我脫離左單身一族」
我知你地會問~點解咁突然既
即係咁...我一直都覺得呢個女仔既性格好好...係我想要果TYPE
只係一直都未見過面...係現實生活唔知落差有幾大...
係網絡世界既我...一早就當左佢係另一半咁看待...
(唔係掛,...咁到得!?!?!?!?)
係丫...可能我比較宅同毒....所以生活係FF既世界入面啦..
===================================================================
就係咁...無幾耐....王子同公主就好快樂咁係生活
多謝收睇「隔淋同畫」既「美女與野獸故事」
完~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你就想....我仲有少少想講
呢個女仔俾到我好WARM好SWEET既感覺....
就係佢知我平時番工帶番...無湯水
專登係「熊蝠螳」買左一D湯水套票之類既野
話俾我有湯水滋潤下...無咁DRY
嘩....真係細心到呢....不能用筆墨所能形容
所以話就話佢平時份人係大頭蝦左D...好易成日唔記得野
但呢D位既細心程度無得輸...
祝一直幸福:)
回覆刪除