執掌網頁咁耐
咁多年來,大大小小各式各樣既既網頁都玩過
見證住好多人有左權力之後就變左質
我唔否認係現實世界,有野心既人會容易成為成功人士
但係網絡世界,有野心既人就難啲
話說小弟有個網站無咩時間打理
就交左俾一位人兄打理
都打理左一段時間
有好有唔好
琴晚提出左個要求
就係要我「交個權出來俾佢搞」
仲要加多句「信佢。。一定佢搞到有聲有色」
我簡單回應一句「咁你即係想坐埋我個位啦」
佢就話係「代為處理執行,唔係想坐我個位」
其實意思好明顯就係架空我
如果係古時,呢啲叫「篡位」
早就應該拉出去BAM
其實呢位人兄係好幫得手
奈何佢對「階級」睇得好重
亦鐘意做命令人果個
所以佢係網站入面既「人事處理」做得好差
呢個係佢既致命傷
「民以食為先」,「事以人為本」
人事處理得唔好,啲野做到幾好都無用
呢樣就係我一直唔交權既理由
或者你地會話我傻仔
有個咁幫得手既人都唔好好對待
當年劉備劉邦都係靠「有能之士」幫手先得天下
對的,但問題係依家有人唔想做劉邦劉備身邊既「有能之士」
要自己個項羽曹操呢
我講左啲咩?自己參透
沒有留言:
張貼留言