2016年2月16日 星期二

新年新希望

話咁快就又新一年啦
回望過去一年,我做過啲啦?我已經唔記得左
通常我已經分享左既,我就會拋諸腦後
就好似當年一啲諗頭,同人分享完之後,過一段時間我已經唔記得個諗頭係咩
你話係咪好傻仔


好啦,言歸正傳
話說新年我放左幾日假,我啲親戚基本上都係鄉下
不過我無番去過年,細個可能會番下,但廿幾歲開始都無咩點番
因為我唔想好似伸手問人攞錢咁
好日都無番鄉下,新年就走番去攞錢?當然我信我親朋係唔介意派俾我呢個老鬼
基本上番得去都係有事要幫手處理
屋企人年紀大啦,慢慢我都要理多啲

上年屋企都有象徵式擺個「全盒」
今年係乜都無,只係大掃除完就算,連揮春都無貼
同平時可以話完全無分別

所以新年既意義就係「你丫,又大一歲啦」做好新希望未

好啦,依家我就話你知我新年有咩新希望
好簡單,心想事成

至於心想咩?未諗到
諗到再話你地知


祝大家新年快樂,最緊要身體健康
最近都幾多人病



沒有留言:

張貼留言