有人問咩係「溫室小花」
我唔直接答你,我用例子答你
一朵花係溫室入面,受盡保護
溫室外面有幾凍,幾熱,大風,大雨,落雪,山泥傾瀉都好
呢朵花都唔會知,所以係成長既過程中
只會知自己有幾舒服,今日天氣「幾咁好」
因為有咩事都係溫室受晒,溫室唔俾小花受到傷害
但日子耐左,小花長大了,溫室不能再保護佢
小花被移植到溫室外面既土壤種植,因為小花長大變左如花
無左溫室會點?
無野既,得閒會受盡風吹雨打,熱煎冷熬咁囉
其實只係好「普通」既天氣來
但小花太習慣以前既「風和日麗」,一時三刻難以接受呢啲咁「普通既天氣」
其實溫室小花只要習慣番出面既天氣
就會同溫室外既花木草木一樣,拙壯成長
一樣可以爭艷鬥麗
沒有留言:
張貼留言