星期四一早就出發番鄉下
因為星期中午要食麻麻的生日飯
雖然麻麻年事已高...不能同台食飯
以往我番去探麻麻...佢只記得出香港前的我
不記得出香港後的我......今次亦唔例外...
不過咁...唔記得還唔記得...望下探下都係心意來既
以往既生日飯會就番D人番工番學...通常係星期日搞
今次就揀正日...好似話係因為要就話「造酒」既人時SCHEDULE
我解釋下咩叫「造酒」先
咁正常一班人去食咪叫「擺酒」既...
簡單講「造酒」就係造一圍10人份量既酒菜
咁以往就做3圍左右...包埋D要番學既人...
今次因為佢地真係要番學...所以就只做2圍
咁造得酒就緊係可以媲美酒樓果D菜色啦
咁點解我地要揀「造酒」
兩個原因...
1. 酒樓一圍酒既價錢可以「造」兩至3圍酒
2. 有地方請到人來「造酒」就無必要去酒樓食丫
兩圍酒..又唔係大排筵席十幾廿圍...對BU對
咁D菜色其實無乜問題....係我發炎「開不了口」...
唔係好食到野...SOSAD
我開左口..個範圍連一隻手指既粗度都放唔入丫...陰公
咁今次D親戚一如既往「拍左拖未」
以往既我...一定會答「搵日丫」
不過今次我答「拍左」
佢地一聽到就話....「幾時請飲」
我又答番..「搵日丫」...哈哈
佢地就話「又搵日...搵日唔係問題....記得通知聲丫」
成個食飯過程都係一個歡笑聲之下渡過
沒有留言:
張貼留言