睇晒我當年XANGA既BACKUP
(迷之聲:你唔怕佢睇完亂諗野咩!?)
怕架...所以我話想睇都得..但第一件事就係唔可以「身同感受」同埋唔可以亂諗野
當然事與願違...個傻女仲喊到收唔到聲
今日仲同我講...「我覺得自己好似做左第三者搶左人男友咁T.T」
我心諗:「嘩...做乜好似拍TBB咁!?!?!?事實係RAP:過去既事就係過左去既事..付予澀字更深層義意(請參與MC JIN既LEMON TEA廣告RAP」
我:「係時候番來現實啦....睇D野搞到同現實混淆左」
佢:「我抽離唔到T.T....不如你繼續等你EX啦」
我再次心諗:

當場要努力幫佢番返現實啦..
無錯..你地真係無睇錯...U WIN LA真係一個「水造」同埋超易「感同身受」既人
睇咩都可以代入角色
*PS. 所以我都等緊佢D短篇小說...哈哈
不過佢真係幾可愛既一個人...開心果時成個小朋友咁
聲底又靚....唱廣告歌一流...我一早俾佢既廣告歌洗左腦..
不過XANGA事件之後....有小插曲
就係因為佢想了解我係一個點既人...所以就想睇下我過去係點
佢發現左一個驚天大秘密....就係話XANGA入面既我好簡單...
但現實就成日都唔知我諗緊咩
D問題真係一次比一次難答...不過我「殼褲伍居」
呢D問題點會難到我....一言既之若
咁我當然係照直講....
咁我就話...其實現實既我真心唔識表達自己
你睇我既XANGA其實係內心透過文字既一種表達方式
就好似寫日記咁....寫日記果時就係表達緊呢樣野...
但果篇日記當日既現實....當然係同日記既內心讀白唔到..
我諗大家都有過同樣既類似日記表達方式
但咁唔代表「表裡不一」只係表達方式唔同
識我既人...其實都知我講野19999999...語言表達唔係咁好
往往都要俾好多時間去聆聽我講咩...先會明我講咩
小小分享
================================================
因為我不嬲都認為坦承相處係最好...
大家都收埋收埋既話...好易有誤會...而就算係好小既誤會...
因為無攤出來大家拆掂佢....日子一耐就會積埋積埋
到時好易就會爆發....
例如有一日因某事鬧起交上來...雙方因為「火車眼 (火遮眼)」
就會唔理「三七廿八」,「四九唔識一」咁互數過往既不事
「你丫...你乜乜乜乜乜丫」
大家就會心諗...點解一直都無聽對方提過既...原來對方一直係咁認為架!?!?
咁到爆果時先發現就真係太遲啦...
詳情我唔向大家解說...如果唔係打到2046年都未打完篇BLOG..
=================================================


快啲寫下一篇!下一篇! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
回覆刪除你找數..我再寫..呵2
刪除You two soooo sweet!!!
回覆刪除絕對認同坦承相處同唔好積積埋埋!呢個都係我同Victor既相處方法:)
果然英雄所見樂曈
刪除除了路過...還是路過...
回覆刪除我可以諗下左手同右手點樣溝通好d。
呀!仲有左腳同右腳,左腳同右手,左手同右腳,左...
嘩!好多野玩呀!
好玩到咁...你玩埋我果份=P
刪除