話說呢半年來都會有大大少少既吵鬧
但奇怪既係...絕大部份都係發生係新居
有D野真係唔到你信..
其實靈異事件係無發生過
不過呢...每次大家係新居出現
總會有D吵鬧事件出現
明明無事既野都變到有事
但係呢
平時行街傾計食飯呢..
無係新居情況下就無呢D問題
仲相處得好好添
可能間屋唔係好夾女朋友
其實嘈既野係好唔實在
大部都係靠FF出來
但又覺得好真實..所以就會拎出來嘈
例如小同事件
又例如幫同鄉搵工事件
咁當然都有實在而又比較難解決既事
就係佢覺得拍拖都要自己解決需要..咁有男友同無男友有咩分別
其實呢個問題都傾左好多次..
解決唔到.....唯有盡量解決
沒有留言:
張貼留言