呢段日子入面
真係三日唔埋兩日都會因為大大小小既事而嘈
其實我明白對於佢來講唔係小事
因為佢真係好上心
其實佢都係緊張我
我係絕對明白
如果你問我點解不斷既吵鬧都係分手既?唔難頂咩?
呢個問題問得非常好
其實每一次吵鬧
YURINA都係好唔開心,果刻係真心想分手
如果我係果個時候分,其實係一件好易既事,亦唔使成日嘈
不過咁多次吵鬧我都無咁做
因為我真心覺得呢啲只係磨合同考驗
如果依家都唔努力去維繫感情
將來幾十年點樣過丫
其實我想講YURINA係一個好可愛既女仔
做女朋友真係一流
我做佢男朋友都覺得好幸福好正
咁好既女仔,我又點會咁易分手呢
同埋其實咁多野可以嘈係因為大家都坦白講出問題同發生咩事
佢好容易上心,但佢係一個唔記仇既人
情緒快起快落
最快紀錄係我最佢番屋企就激嬲左佢
但番到屋企就已經乜事都無
P・S
其實我呢啲成日激親人既人
因為辛苦晒佢
佢其實多次強調同我一齊好辛苦
我都希望佢唔使咁辛苦
早日前搵到一個大家都相處舒服既日子
沒有留言:
張貼留言