2016年6月14日 星期二

DREAM HOUSE

早排至近排都討論緊同一個問題
就係居住

由當初傾住私樓變到居屋
到最近又變番做私樓

就係因為佢一份情有獨鐘既執著
呢樣係咩???
夠大??有露台??大衣櫃???化妝間???
通通都唔係...就係一個「套廁」
咩叫「套廁」...就係除左一間屋既公共廁所之後
主人房都會有一個私人廁所
住較新式既私樓既人就會明我講
「套廁」係居屋比較罕有

所以就係因為一個「套廁」就會將個住屋計劃由可以慳番地價費既居屋變番做私樓
咁點解佢一定要有「套廁」呢????
原因係有私隱WO
雖然我唔係好聽得明...不過唔緊要啦...
就搵有套廁既屋啦....

唔講大家都唔知...
我女朋友識自己設計間屋...
所以將來間屋既裝修設計會交俾佢主理..
有個乜都識既女朋友真係好幸福

沒有留言:

張貼留言